Veckoslutskurser

Här är planerade kurser som ännu inte är klara för anmälan, men NOTERA dessa DATUM i kalendern!

9-10 november, Bredaryd, KURSEN INSTÄLLD!

VÄLKOMMEN ATT ANMÄLA DIG TILL NEDANSTÅENDE KURS:

26-27 oktober 2024, Porslinsmålningskurs i Partille, 400kr KURSEN FULLTECKNAD

Handledare: Anita Ericsson

Tema: ”Modist för en helg”, Huvudsakligen ska vi inspireras av ”huvudsaker”, målade med släta, ljusa lystrar alt. vanliga färger i lager på lager och överlappning.

Anmälan till kursorganisatör Kristina Lidving, mail till kristina.lidving@porslinsmalningsforbundet.se eller sms 070-422 29 04

Alla är välkomna till SPF veckoslutskurser, första gången man deltar i en SPF kurs så finns inget krav på medlemskap, men vid nästa kurs är SPF medlemskap obligatoriskt. Läs mer om medlemskap här. Kursdeltagaren tar med sig eget porslin att måla på och eget målarmaterial. Efter anmälan kommer information om vilken typ av gods som kan passa till övningarna på kursen och då betalas kursavgiften in på SPF´s plusgirokonto 604245-1 alternativt via swish, 123 341 99 26 eller se QR-kod längst ner på sidan. Obs! Glöm inte att notera vilken kurs och datum som inbetalningen gäller för! Avgiften ska vara SPF tillhanda innan kursstarten.

Deltagaren betalar själv mat och ordnar eget boende om man har lång resväg. För mat finns ofta alternativ med micro på plats eller andra alternativ. Alla frågor kring den specifika kursen besvaras av kursorganisatören eller handledaren för kursen.