porslinsmalningsforbundet.se © 2011

Bli medlem

Välkommen att bli medlem i Svenska Porslinsmålningsförbundet. Vi välkomnar alla som har intresset av porslinsmålning, kursledare, kursdeltagare och Du som sitter hemma och målar på din egen kammare.  Vi kan dela med oss av kunskap och ge varandra inspiration att utvecklas som porslinsmålare. På alla våra kurser målar vi efter egen förmåga och arbetena vi gör kan variera i oändlighet. Inget arbete är det andra likt.

Som medlem får Du vår medlemstidning Löparen varje vår samt vårt Medlemsblad varje höst. Dessutom har Du möjlighet att delta på våra veckoslutskurser och sommarkurs mot självkostnadspris.

Medlemsavgiften är f n 250:-/år som betalas in på vårt postgirokonto  60 42 45 - 1 senast den 28 februari.

Vill du veta mer om Svenska Porslinsmålningsförbundet eller bli medlem så skicka ett e-mail till någon av våra kontaktpersoner Britt Andersson, Eva Westerberg eller Christina Reichenberg.

Du är också välkommen att kontakta någon av oss om Du har frågor kring teknik, material etc. Vi ställer gärna upp med det vi vet.